בג"ץ הוציא צו לעיכוב הריסת בית המחבל שרצח את יהודה גואטה הי"ד

    ישראל רובין No Comments on בג"ץ הוציא צו לעיכוב הריסת בית המחבל שרצח את יהודה גואטה הי"ד

    הצהרת תובע כנגד המחבל שרצח את יהודה גואטה הי"ד – במקביל בג"צ מוציא צו ארעי להריסת בית המחבל | עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו "מזעזע שידי צה"ל נקשרות בידי בג"צ ולא מתאפשריים צעדי הרתעה מידיים"

    בית המשפט העליון צילום: Lior Mizrahi/FLASH90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבימ"ש הצבאי שומרון, מוגשת בשעה זו בידי הפרקליטות הצבאית, הצהרת תובע כנגד המחבל שרצח את יהודה גואטה הי"ד בפיגוע הקשה בצומת תפוח לפני כחודש. בכוונת הפרקליטות להגיש בימים הקרובים כתב אישום כנגד המחבל.

    בתוך כך, הגיש היום המוקד להגנת הפרט, באמצעות עו"ד לאה צמל, עתירה לבג"צ כנגד הריסת בית המחבל. בג"צ הוציא צו ארעי המעכב את הריסת הבית עד לדיון בעתירה.

    עו"ד חיים בליייכר מארגון חוננו אשר מלווה את משפחתו של גואטה כנפגעי עבירה מסר "‏המחבל הרצחני לא צריך לראות יותר אור יום, צריך לזכור שלמחבל יש שותפים, יש לו סביבה תומכת ואנחנו מקווים ונפעל לכך שהדין ימוצה עם כלל השותפים והתומכים. מזעזעת המחשבה שלמרות הוודאות על מעשיו הרצחניים של המחבל, ידי צה"ל נקשרות בידי בג"צ ולא מתאפשריים צעדי הרתעה מידיים".

    בתנועת 'אם תרצו הגיבו: "הכתובת נמצאת על הקיר, פעם אחר פעם בג"ץ בוחר לעכב את הריסת בית המחבל ובכך פוגע בהרתעה נגד הטרור. על נבחרי הציבור ושופטי העליון מוטלת החובה המוסרית והדמוקרטית לעצור את המציאות ההזויה שארגון שעיקר המימון שלו ממשלות זרות עותר באופן סדרתי נגד הריסת בתי מחבלים".

    "כעת, לאחר העתירה לא נדחתה על הסף אנו קוראים לשופטי בג"ץ לדחות את העתירה באופן מיידי, לא להתערב בהחלטות ביטחוניות של מדינת ישראל ולתת לצה"ל להשלים את העבודה. כל מחבל שפל צריך לדעת כי אם הוא יבחר לצאת לבצע פיגוע, דמו יהיה בראשו, ביתו יהרס ומשפחתו תגורש לאלתר".



    0 תגובות